Τα αγαπημένα του Μαίου!!

Γεια σας κορίτσια μου μετά από αρκετό καιρό απουσίας από το blog μου (πολύ διάβασμα και όχι μόνο) επιστρέφω με τα αγαπημένα του μήνα που μας πέρασε οπότε ας ξεκινήσουμε:


Πρώτο αγαπημένο είναι το καινούργιο foundation της Loreal infallible 24H matte (35ml).Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι είναι εξαιρετικό μιας και δίνει κάλυψη,διάρκεια και ματ αποτέλεσμα.Είναι ιδανικό για λιπαρές επιδερμίδες και η δική μου απόχρωση είναι το 22 radiant beige.






















Επόμενο προϊόν για αυτό το μήνα είναι ένα  κονσίλερ από την Catrice το Liquid Camouflage (5 ml).Δίνει λάμψη κάτω από τα μάτια κάλυψη και δεν μπαίνει στις λεπτές γραμμές.Είναι δύσκολα να το βρείτε μιας και βγαίνει sold out κατευθείαν αλλά άμα είστε τυχερές και το πετύχετε πάρτε δυο τρία.











Επιτέλους βρήκα ένα bronzer να μου ταιριάζει και αυτό είναι από Calvin Klein το bronzer 100 light medium είναι στα 10 g δεν πορτοκαλίζει έχει διάρκεια είναι τέλειο για ανοιχτές επιδερμίδες και χτίζεται.Το αγαπώωω !











Το επόμενο προϊόν όταν το είδα χάρηκα πάρα πολύ. Αυτό που έχω να πω είναι ότι το λατρεύω και δεν μπορώ χωρίς αυτό. Είναι από την W7  cheeky chaps multi blush darling(10 ml).Είναι ένα ρουζ με σίμερ που δίνει μια απίστευτη γυαλάδα στο δέρμα και είναι ιδανικό για το καλοκαίρι!




Τέλος άφησα ένα υγρό κραγιόν από Smashbox (5ml) το οποίο δεν είναι ματ παρόλα αυτά έχει τεράστια διάρκεια έχει τέλειο χρώμα κάνει τα χείλη να φαίνονται πιο μεγάλα και τα κολακεύει απίστευτα. Είναι από τα καλύτερα υγρά κραγιόν που έχω δοκιμάσει γιατί δεν είναι ενοχλητικό και όσο περνάει η ώρα το χρώμα του γίνεται πιο έντονο.

Αυτά ήταν τα δικά μου αγαπημένα του Μαΐου ελπίζω να σας άρεσε το post και περιμένω σχόλια με τα δικά σας αγαπημένα. Ακολουθήστε με στα social media και μέχρι τότε φιλάκια.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις