Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2015

Πως να μακρύνουν τα μαλλιά μου???


Οι περισσότερες γυναίκες  θέλουμε μακριά και λαμπερά μαλλιά!Πώς όμως μπορούμε να το πετύχουμε αυτό?Αρχικά να ξέρετε ότι θαύματα δεν γίνονται , δηλαδή δεν γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη να ξυπνήσουμε με μακριά μαλλιά.Σίγουρα όμως αν ακολουθήσουμε κάποιες συμβουλές σε ένα εύλογο διάστημα θα δούμε σημαντική διαφορά!

Πρώτο και πολύ σημαντικό για εμένα είναι η διατροφή!Τα μαλλιά μας χρειάζονται βιταμίνες για να είναι δυνατά οπότε μια ισορροπημένη διατροφή με πολλά φρούτα, λαχανικά και νερό μας ωφελεί.Το κύριο συστατικό της τρίχας είναι η κερατίνη, ένα είδος πρωτεΐνης που θα πρέπει να καταναλώνετε αρκετά και βρίσκεται περισσότερο στα ψάρια, τα πουλερικά, τα αυγά, τα φασόλια και τα καρύδια .Παράλληλα με τις βιταμίνες και τις πρωτεΐνες, θα πρέπει να λαμβάνετε  ψευδάργυρο, σίδηρο και τροφές πλούσιες σε αμινοξέα.Πιείτε ένα ποτήρι γάλα πριν πάτε για ύπνο και βοηθήστε με αυτό τον τρόπο τα μαλλιά σας να μακρύνουν γρηγορότερα κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Δεύτερο θα σας έλεγα να χρησιμοποιήσετε κάποιο έλαιο και ειδικότερα αμυγδαλέλαιο, καστορέλαιο και έλαιο δεντρολίβανου το οποίο αφού το ζεστάνετε λίγο σε μπεν μαρί το τοποθετείται στην ρίζα και κάνετε μασάζ δεν φαντάζεστε τα οφέλη. Ακόμη όμως και χωρίς έλαιο είναι σημαντικό μια φορά τη μέρα να κάνετε μασάζ στις ρίζες των μαλλιών σας ώστε να κυκλοφορεί καλύτερα το αίμα.

Τρίτον αγοράστε σωστά προϊόντα περιποιήσεις όπως σαμπουάν conditioner μάσκες και θερμοπροστατευτικά τα οποία να μην περιέχουν πολλά χημικά αλλά αντίθετα επενδύστε σε αυτά που περιέχουν  εκχυλίσματα βοτάνων. Κάντε συχνά μάσκες (εγώ κάνω 3 φορές τη βδομάδα) και να λουστείτε με χλιαρό νερό,όχι καυτό,θα σας βοηθήσει.

Αποφύγετε τα προϊόντα styling και ειδικότερα τις συσκευές θέρμανσης καθώς η θερμότητα καταστρέφει τη τρίχα. Προτού στεγνώσετε να μαλλιά σας αλλά και προτού πάτε παραλία βάλτε θερμοπροστατευτικό. Βουρτσίζετε συχνά τα μαλλιά σας απαλά από κάτω προς τα πάνω ώστε να μην σπάει η τρίχα αλλά παράλληλα να τη δυναμώνετε.Να επισκέπτεστε  τον κομμωτή σας κάθε 3 μήνες ώστε να σας παίρνει τη ψαλίδα (1 -2 δάχτυλα...μην φοβάστε δεν επηρεάζει το μάκρος).

 Κατά τη διάρκεια του ύπνου, κάντε τα μαλλιά σας μια χαλαρή πλεξούδα ώστε να μην σπάνε.Το άγχος και η κατάθλιψη μπορούν να οδηγήσουν σε σημαντική απώλεια μαλλιών.Επομένως, προσπαθήστε να παραμείνετε χαλαρές και μακριά από εντάσεις.

Μη δένετε τα μαλλιά σας πολύ σφιχτά, καθώς με αυτό τον τρόπο αποδυναμώνετε τις ρίζες τους και κάνετε πιο εύκολο το σπάσιμο της τρίχας.
Και να θυμάστε ότι τις συμβουλές αυτές,της δίνει μια Ραπουνζέλ.. Φιλιά σε όλες!


Follow my blog with Bloglovin

2 σχόλια:

Katerina Verigka είπε...

Ωραίες συμβουλές!
Και αναρωτιόμουν πρόσφατα πότε θα μακρύνουν επιτέλους;; :)
Καλή συνέχεια!!

Eui Eui είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να βοηθάω!

Ακολούθησε μας στη νέα μας σελίδα στο INSTAGRAM!

Γεια σας φίλες μας,θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι είμαστε δυο αδερφές οι οποίες διαχειριζόμαστε πλέον το blog αλλά κυρίως το προφίλ στο ...